Friday, December 20, 2013

გაკვეთილის გეგმა, შეფასების სქემა და ელექტრონული პრეზენტაცია.

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის მთავარი თემა
TO BE verb
საგანი პედაგოგი
ინგლისური/კიღურაძე კობა
სწავლების საფეხური /კლასი
დონე  დაწყებითი 4 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
17 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროების მიდგომების მოსწავლეები არ არიან.
გაკვეთილის აქტუალობა
·         გრამარიკული ფორმის „ყოფნის“ ცოდნა და შეძენილი ცოდნით წინადადებების წარმოთქმა, წერა, კითხვა წინადადებების შედგენა ინლგისურ ენაზე.
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
·         გაკვეათილის მიზანია მოსწავლეებმა გაიაზრონ to be-ზმნის წარმოემა წინადადებების წერა მიმართებითში, კითხვითში და უარყოფითში.
·         კითხვის დასმა  და პასუხის გაცემა ზეპირი მეტყველებით.
·         მრავლობითი და მხოლობითი რიცხვის ფორმებისთვის სწორი ფორმის შერჩევა to be-ზმნის.
·         წაკითხვა წინადადებების.
წინარე ცოდნა
ინგლისური სიტყვების ცოდნა, არტიკლის ცოდნა.
არსებითი სახელის მრავლობითი და მხოლობითი ფორმების ცოდნა
შეფასების საგანი და პროცედურები
   მოსწავლე ფასდება წინასწარ შედგენილი სქემის საფუძველზე და  განმავითარებელი ინდივიდუალური ზეპირი კომენტარით
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
English world book, English pictures, computer,
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
პირველი 3 წუთი მოწესრიგება და მზადება გაკვეთილისთვის.
გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა
აქტივობა 1 _ საშინაო მასალის შემოწმება და წინარე ცოდნის გახსენება _ 10 წთ.
აქტივობა 2 _ სურათების გამოყენებით  გახსენება მრავლობითი და მხოლობითი არსებითი სახელების. 7 წთ.
გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის კონსტრუირება
აქტივობა 3 _ ელექტრონული პრეზენტაციის ჩვენება _ 2 წთ.
აქტივობა 4 _ სიტყვების ინგლისური ტერმინოლოგით წარმოთქმა._ 10 წუთი.
 სიტყვების სწორად წარმოთქმა კომპიუტერის მეშვეობით და მოსმენა.
გაკვეთილის C ფაზა _ რეფლექსია
აქტივობა 5 _  ახალ სიტყვებზე მუშაობა _ 10 წთ.
შემდეგ ვწერ დაფაზე არეულად წინადადებებს და ვავალებ დაალაგონ სწორად დაწაიკითხონ თუ რომელიმე მოსწავლე ვერ ასრულებს დავალებას დაფაზე მოცემულ სიტყვებს ვუნომრავ და ვთხოვ გადაწეროს თანმიმდევრობით.

გაკვეთილის ბოლოს 3 წუთს თუ აღმოჩნდება მოსწავლე, რომელმაც ვერ გაიგო ვუწერ ნიმუშს რვეულში და ვთხოვ ანალოგიები გააკეთოს სახლში ლექსიკონის და ჩაწერილი შესაბამისი გრამატიკული ფორმის გამოყენებით.



შეფასების კრიტერიუმი

საშინაო დავალება
დავალება არ არის შესრულებული
დავალება შესრულებულია მაგრამ შეცდომებია
დავალება შესრულებულია შეცდომები არ არის
გაკვეთილზე ჩართულობა
უყურადღებოა
სისტმარიური მსმენელი არ არის ვერ პასუხობს ყველა კიტხვას
კარგი მსმენელია აქტიურია კითხვებს პასუხოს კარგად
ლექსიკონის გამოყენება

ლექსიკონს ვერ იყენებს

უჭირს საჭირო სიტყვების სწრაფად მიგნება

ლექსიკონს იყენებს აქტიურად
წინადადებების აღქმა
ვერ აღიქვამს
უჭირს სწრაფად აღქმა
აღიქვამს სწრაფად არ უჭირს გაგება

 ელექტრონული პრეზენტაცია



No comments:

Post a Comment